امروز با دیدن یه فیلم فقط دلم خواس بنویسم
یه کیلیپ طنزی که :{ یه خره داشت راه میرفت پاش به سطل ابی خورد و افتاد .خر بیچاره سعی میکرد سطل رو نگه داره که نریزه }
یاد روزای ابان ماه قبل افتادم که بعضیا بدور از شعور لگد زدن سطل بنزین ریختن آتیش به زندگی مردم زدن و حاجی حاجی مکه
و پیش خودشون هم چقدر بهبه چهچه کردن که ...غول رو پیچوندن
نشستن عقب و یه زن رو انداختن وسط گود که نکنه خدا ازشون ناراضی باشه
نمیدونم الان با این خاکستری که بجا گذاشتن خدا ازشون راضیه ؟ عذاب وجدانشون میزاره شب راحت بخوابن اصلا عذاب وجدان میفهمن چیه؟
خر شعورش میرسه اگه گندی میزنه می ایسته نگاه میکنه سعی میکنه خرابکاریش رو درست کنه
حیف اسم آدم روی کسایی که فقط اسم آدمو یدک می کشن از آدم بودن فقط یه جسم یدک می کشن . ولی باز صد رحمت به خر
خر نهایت کاری که میکنه عر عر می کنه لگدی بزنه
این آدم دو پا چقدر مخربه.. بدبختی اینه که خره اگه اشتباهی کنه اسمش خره اما بعضی آدما با شعار های مذهبی ..........
جای مسخره اش اینه که خودت یه روز مرید این آدم انسان نما بوده باشی بجای اینکه که هر روز به اون چیز بگی بخودت فحش میدی که چقدر خر بودیو
قتی یادت مییاد یه روزایی واسه دفاع از این موجود با همه در افتادی و آخرش یه روز میبینی همون آدم خاکستر نشینت کرده
چقدر دنیای کثیفیه تف. تف به ادمای رذل و بی وجدان
ما را در سایت آزمون دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 70